متنوع جنجالی خاص

با سلام و کمال تشکر از حضورتون در این وبلاگ خاص

متنوع جنجالی خاص

با سلام و کمال تشکر از حضورتون در این وبلاگ خاص

شهادت حضرت فاطمه بر شیعیان اسلام تسلیت باد



در مَجد وشرف یکّه و تنها هستی / در فخر تو بس ، اُمّ ابیها هستی

مریم که مقدس شده یک عیسی داشت / تو مادر یازده مسیحا هستی . . .


یتیمان جز دو چشم تر ندارند / به غیر از خاک غم بر سر ندارند

چو مادر مرده ها باید فغان کرد / که طفلان علی مادر ندارند


شهادت خانم فاطمه زهرا بر مسلمانان تسلیت باد .

نامه عروس کم توقع ایرانی (طنز )



همسر آینده ام :
 
می توانی خوشحال باشی، چون من دختر کم توقعی هستم !
 
اگر می گویم باید تحصیلکرده باشی،
فقط به خاطر این است که بتوانی خیال کنی بیشتر از من می فهمی ...!
 
اگر می گویم باید خوش قیافه باشی، فقط به خاطر این است که همه با دیدن ما بگویند”داماد سر است!” و تو اعتماد به نفست هی بالاتر برود !
 

ادامه مطلب ...

خدا بزرگم کن همچون


پسر گرسنـﮧ اش می شود ، شتاباטּ بـﮧ طرف یخچال می رود

در یخچال را باز می کند

عرق شرم ...بر پیشانی پدر می نشیند

 
پسرک این را می داند

دست می برد بطری آب را بر می دارد

... کمی آب در لیواטּ می ریزد

صدایش را بلند می کند ، " چقدر تشنـﮧ بودم "

پدر ایـטּ را می داند پسر کوچولو اش چقدر بزرگ شده است



منبع : دنیا از آن توست

تسلیت ایام فاطمیه



زهرا اگر در اول خلقت ظهور داشت / دیگر خدا نیاز به پیغمبری نداشت

فرموده اند در برکات وجود او / زهرا اگر نبود علی همسری نداشت

محشر بدون مهریه ی همسر علی / سوگند می خوریم شفاعتگری نداشت



ای لیلة القدر علی آخر چرا گشتی سحر / ای راحت جان علی آخر چرا کردی سفر

هجران تو آتش زده بر قلب زار مرتضی / یا تو بکن ترک سفر یا با خودت من را ببر




شهادت همسر بزرگوار امام علی و مادر شیعیان جهان و ایام فاطمیه بر شما شیعیان و دلسوختگان دین اسلام تسلیت باد .